انعقاد اولین قرارداد “اینترنت اشیا” در صنعت خوزستان

با توجه نام گذاری سال 1401 به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، اولین قرارداد احصا نیاز تکنولوژی نسل چهارم اینترنت اشیا (IOT) در صنایع خوزستان در تاریخ 27 دی 1401 در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی اهواز بین مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران و شرکت فولاد شادگان منعقد گردید.

مدیرعامل شرکت فولاد شادگان در خصوص انعقاد این قرارداد بیان کرد: در در دهه اخیر یکی از بحث های مهم کشور ورود به انقلاب چهارم صنعتی و هوشمندسازی صنایع است. به همین خاطر به منظور هوشمندسازی و حضور فعال در عصرفه صنعتی جهانی و رقابت با بازار داخل و بین المللی، قراردادی بین شرکت فولاد شادگان و شرکت اینترنت اشیا ایران منقعد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد شادگان
مدیرعامل شرکت فولاد شادگان

کهزاد اظاهر داشت: هدف اصلی قرارداد فوق این است که براساس تکنولوژی های اینترنت اشیا و هوش مصنوعی، بهره وری کار در شرکت فولاد شایگان افزایش یابد.

وی ادامه داد: عملی شدن این قرار داداد باعث کاهش هزینه با اتوماتیک کردن سیستم ها و روش دوم با افزایش تولید و درآمدها به نتیجه خواهد رسید تا سوددهی شرکت فولاد شادگان افزایش یابد.

امضای قرارداد فولاد شادگان با مرکز اینترنت اشیا ایران
امضای قرارداد فولاد شادگان با مرکز اینترنت اشیا ایران

همچنین ارسلان قنواتی مدیرعامل مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران هدف از انعقاد این همکاری را هوشمندسازی و استفاده از حداکثر توان و ظرفیت شرکت فولاد شادگان به منظور حضور پرقدرت در بازارهای بین المللی عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم در ادامه با اجرای چنین قراردادهایی با دیگر صنایع خوزستان، شاهد رشد و توسعه سازمان ها و همچنین بالا بردن ظرفیت واحدهای تولیدی استان و هوشمندسازی آن ها باشیم.

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا

اشتراک گذاری این مطلب

نظرات شما



موضوعات مرتبط